1938r. Fiat 500 Topolino A
Właściciel: Maria i Ryszard Kramarczyk
Fiat 500A ma dolnozaworowy silnik o pojemności 569 cm³ i mocy 13 KM przy 4000 obr/min. Ze względu na małe rozmiary i szary kolor zyskał przydomek topolino (myszka). Pojazd osiągał prędkość maksymalną około 85 km/h. Przed wojną licencję na pięćsetkę zakupiła francuska Simca jako Simca Fiat 5 oraz niemieckie NSU. Montowano je także w zakładach Austro-Fiat krótką serię zmontowano w polskich zakładach PZInż Poza standardowym nadwoziem coupe w drezdeńskiej firmie Glaeser powstawały dwie odmiany nadwozi kabriolet, zaś Weinsberg wyprodukował niewielką liczbę stylowych nadwozi spider.
W trakcie produkcji oferowano trzy podstawowe wersje modelu Topolino:
- Fiat 500A – w latach 1936-1948, z przerwą na końcowy okres wojny i czas powojennej odbudowy {w 1944 roku zakłady koncernu Fiat zostały zbombardowane przez aliantów},
- Fiat 500B – w latach 1948-1949,
- Fiat 500C – w latach 1949-1955.
Samochód zakupiony w 1995 roku, odrestaurowany w 2016 roku.