1935 r. Polski Fiat 508 III Junak
Właściciel: Maria i Ryszard Kramarczyk
- Silnik: rzędowy, czterocylindrowy, czterosuwowy, dolno zaworowy, z zapłonem iskrowym, chłodzony cieczą
- Pojemność skokowa: 995 cm3
- Moc maksymalna 24 KM przy 3600 obr./min.
- Sprzęgło: cierne, jedno tarczowe
- Skrzynia biegów: o czterech przełożeniach z biegiem wstecznym, biegi 3 i 4 synchronizowane, dźwignia sterowania umieszczona w podłodze
- Hamulce: zasadniczy – hydrauliczny, bębnowy, na wszystkie cztery koła, pomocniczy – mechaniczny, na wał napędowy, sterowany dźwignią umieszczoną obok fotela kierowcy
- Zawieszenie przednie: oś sztywna, wzdłużne resory piórowe, amortyzatory hydrauliczne, ramieniowe
- Zawieszenie tylne: sztywny most napędowy, wzdłużne resory piórowe, amortyzatory hydrauliczne, ramieniowe
- Nadwozie: oparte na ramie nośnej, typu sedan, zamknięte, czteromiejscowe, 2 drzwiowe, metalowe
- Masa własna: 760 kg
- Prędkość maksymalna: 85 km/h
- Zużycie paliwa: 8 l/100 km
Samochód wyjęty ze złomu i odrestaurowany w roku 1973. Od tego czasu ciągle jeżdżący. Uczestniczył w wielu rajdach w Polsce i za granicą. Samochód ten zagrał w kilku filmach – m.in: „Va Bank I” , „Blisko coraz bliżej”, „Magnat” i „Biała wizytówka”
Zdobywca tytułu:
- II wice Mistrz Polski w klasie Pre 45 w 2009 r.
- I wice Mistrz Polski w klasie Pre 45 w 2010 r.
- Mistrz Polski w klasie Pre 45 w 2011 r.
- Mistrz Polski w klasie Pre 45 w 2012 r.
- Mistrz Polski w klasie Pre 45 w 2013 r.
- Mistrz Polski w klasie Pre 45 w 2014 r.
- Mistrz Polski w klasie Pre 45 w 2015 r.